سرور ایران نسخه ۲.۱
(شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰) ۶-۹۵۰۱۸۴۴۵-۰۳۱  

ثبت دامنه های بین المللی

جستجوی دامنه

.www

ثبت دامنه

ثبت دامنه (Domain Registration) اولین گام برای حضور در شبکه جهانی وب است. سرورایران هم اکنون با ثبت بیش از هزار دامنه بین المللی این افتخار را دارد تا دامنه شما را به صورت آنلاین نزد یکی از معتبرترین شرکت های ثبت دامنه جهان به نام Hexonet ثبت نماید.

انتقال دامنه

در صورتی که دامنه ثبت شده ای دارید، میتوانید دامنه خود را به سرورایران انتقال دهید و از امکانات ما بهره مند شوید. چنانچه سوالات بیشتری در ارتباط با انتقال دامنه دارید با بخش فروش تماس بگیرید.

مدیریت دامنه

تمامی دامنه هایی که در سرورایران سفارش داده می شوند در پنل اختصاصی شما ثبت خواهند شد و دارای مالکیت ۱۰۰% شما می باشد. با ورود به پنل اختصاصی خود می توانید به آسانی دامنه های خود را مدیریت نمایید.

دامنه های بین المللی

 

Domains

اولین گام برای حضور در اینترنت ثبت یک نام دامنه در اینترنت است. این امکان برای مدت یک سال تا ده سال وجود دارد. این نام منحصر به فرد ، که به عنوان هویت مجازی شخص یا شرکت تلقی می گردد در بانک اطلاعاتی سازمان جهانی اینترنیک ثبت می گردد و حق مالکیت، تمدید، تغییر مشخصات و انتقال آن متعلق به دارنده آن خواهد بود. نام سایت اینترنتی ( دامین – دامنه ) نه تنها آدرس تجارت شما در دنیای الکترونیکی است بلکه هویت مجازی شما در دنیای اینترنت و نامی است که مشتریان تان تجارت تان را بدان نام می شناسند. همچنین بخشی از پست الکترونیکی (Email) شما نیز خواهد بود. لذا انتخاب نام  دامنه فراتر از انتخاب نامی ساده برای تجارت است. در انتخاب نام اینترنتی نکات زیر را به یاد داشته باشید:

• دامنه ای را انتخاب کنید که براحتی در ذهن بماند. نامی ( دامین – دامنه ) مانند amazon.com راحت تر از bookonline.com در ذهن می ماند.

• نام انتخابی شما می بایست نوع تجارت شما را شرح دهد.

• سعی کنید نام دامنه انتخابی شما بدون پیچیدگی و براحتی توصیفی از نوع تجارتتان باشد. اگر سایت اینترنتی تان در رابطه با تجارت موجود شما است سعی کنید نام دامنه انتخابی ، متناسب با نام تجارتتان باشد.

• سعی کنید نام انتخابی دامنه کوتاه و ساده باشد. بهترین نام دامنه نامی است که مشتریان آن فقط با یک بار دیدن و یا شنیدن به خاطر بسپارند و بتوانند به درستی آن را در مرورگر (browser) خود بنویسند.

• در بسیاری موارد ثبت نام های دامنه مشابه نام انتخابی می تواند این اطمینان را ایجاد کند که مشتریانی را که بخشی از نام سایت را از یاد برده اند ، از دست نمی دهید.

نکته دیگر اینکه جایی که ثبت دامنه خود را به آن می سپارید، باید چه از نظر امنیتی و چه از نظر اعتباری صاحب صلاحیت لازم باشد؛ چرا که کسب و کار شما بر این نام بنا خواهد شد و عدم در نظر گرفتن صلاحیت و اعتبار شرکت ثبت کننده در آینده ممکن است هزینه های بسیاری را بر شما تحمیل کند. برای بعضی پسوند ها مانند پسوند های کشوری (نظیر پسوندهای ir برای ایران و یا پسوندهای ae برای امارات متحده عربی) با توجه به انحصاری بودن ثبت بوسیله نهادهای دولتی تنها یک انتخاب وجود دارد. اما برای دامنه هایی که ثبت آنها به وسیله شرکت های تجاری به فروش می رسند، شما انتخاب های متعددی برای ثبت نام دامنه خود دارید. در این موارد باید به کیفیت خدمات شرکت ثبت کننده تعهد آن شرکت یا شرکت های واسط بر رعایت حق مالکیت شما توجه نمود و مسائل حقوقی جانبی آن را نیز در نظر گرفت.

سرورایران نماینده رسمی شرکت ها و سازمانهای معتبر عرضه کننده نام های اینترنتی است. این شرکت با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه، همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آنها معطوف کرده است. ما بسته به نام دامنه شما و پسوند مورد درخواست و شرایطی که در نظر دارید، ثبت دامنه شما را از طریق یکی از شرکتهای همکار انجام می دهیم .

 

error: Alert: Content is protected !!